torsdag 23 augusti 2012

Kattgulds-naglar

Sådär, nu kommer bilder på naglarna, med min nya nagel-folie! Det var lättare att använda än jag trodde, men det var tråkigt att så jättemycket av blankheten och holografi-effekten försvann med överlack på.
Nu är det halvmatt, och just den här folien ser ut som kattguld, med överlacket på. =P

Det var väldigt svårt att fota!


På den här närbilden av tummen ser man mönstret lite bättre, och det ser ännu mer ut som kattguld. =)


Jag bestämde mig för att göra det lätt för mig, så jag kladdade på limmet lite halvt slumpartat. Det var lite svårt att se limmet på nageln, men jag blev rätt nöjd.
Åh, i botten har jag My Pointe Exactly från OPI, som jag beställde från M3 Panel!

Det här passar nog bra i vinter, det ser lite isigt ut. =)

Jag använde:

Sally Hansen - Miracle Cure (underlack)
OPI - My Pointe Exactly (grå jelly)
Nagelfolie - Silver Crush
Lim till folien
Genomskinligt, namnlöst överlack
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...