tisdag 21 augusti 2012

Nagel-folie

Paket! Jag beställde från Dollar Nail Art... förra veckan nån gång, och det kom idag. Jag beställde framförallt för att jag ville testa nagel-folie.
17 burkar blev det. Jag gillar att de speglar sig i bordet. =)
Man såg inte bild på det man hade lagt i varukorgen, så det råkade bli många silvriga. =P  
(Varför blir det så stort hopp ner till bilderna ibland?! Det är det inte på redigerings-sidan..)




Om man beställde för en viss summa fick man med gratis lim till folien. Köpte några andra små dekorationer också, men inget jätteintressant. Guldiga och genomskinliga stenar, svart striping-tejp, tårdroppsformade stenar, och hjärtan.


Här är en video som visar hur folien funkar. Det ser så metallic-igt och blankt ut, men jag tror det är svårare att få det snyggt än det verkar. =P Speciellt överlacket verkar vara problematiskt, snabbtorkande överlack är inte bra direkt mot folien, så  jag måste använda nåt annat innan Seche Vite.


Jag vill jättegärna testa ikväll, men det kanske är för sent att börja nu..

Google-översättning från en tysk nagel-sida:

"Nagellack skyddar spiken från att torka och rengöringsmedel.
Det skadar på något sätt.
Påståendet att naglarna inte kunde andas under pälsen är fel."

=P

4 kommentarer:

  1. Så häftigt! O så många du köpte! :)
    Behöver du försökskaniiin? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Och man var tvungen att beställa för en viss summa, så därför blev det många. =) Önskar bara att jag hade varierat färgerna mer. =P

      Testade på mig igår, men jag gör jättegärna på dig också, det är superkul och snyggt. =)
      Innan cruisingen kanske? Men det hinner vi kanske inte..

      Radera
  2. Synd, men du får ju som sagt beställa mer någon annan gång. :)
    Vore jättekul om du kunde göra det innan cruisingen! Jättegärna! Vi får se om det hinns med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa. =)
      Jag kom på att du kanske inte skulle åka, men det ska du alltså? =)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...