fredag 21 september 2012

Nordic Cap of Sweden

Måste bara bladdra lite om ett body butter som jag älskar. Det är av märket Nordic Cap of Sweden, och luktar Kiwi Lime. Det är vääärldens underbaraste doft, och jag är rädd att jag en dag ska råka slicka på fingrarna, istället för att smörja in mig! Så gott luktar det. =P

Jag köpte det senast jag var på Ullared, och det kostade inte mycket alls. När jag kom hem märkte jag att jag hade råkat köpa två (man blir förvirrad där, haha) men det blev jag bara väldigt glad för när jag hade testat det. ^_^

Jag har kollat runt på deras sida, men man verkar inte kunna beställa därifrån, och jag hittar ingen lista på vilka andra affärer de finns i, men efter lite sök bland andra bloggar verkar i alla fall deras nagellack finnas på vissa Ica Maxi, så jag får väl kolla lite nogrannare nästa gång jag är där. =) *hoppas hoppas* Är sugen på att testa fler av deras produkter också.

Om inte annat får jag väl köpa på mig ett lager nästa gång jag är på Ullared, om de finns kvar där! Doften Coconut Peach låter också trevligt, men jag tror inte den fanns när jag var där.

4 kommentarer:

  1. Köpte sån på Willys förra veckan. =P
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, men det stämmer nog att jag sett dem på Willys också! Tänkte jag kände igen den. Finns i många olika dofter har jag för mig.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...