måndag 17 september 2012

Dagens outfit

Eller mer "detaljer ur dagens outfit". Men den rubriken hade ju mest varit fånig.. Nu är ju inte det här en mode-blogg,och tur är väl det, men, jag var färgmatchig idag, och det är väl värt att uppmärksamma?
Jag vet inte ens vad det är för färg. Korall?



Jag har ett nagellack i ungefär samma färg också, (ett Viva la Diva) men det hade jag tyvärr inte på mig idag. =( Jag har faktiskt inte ens provat det än. Det borde jag se till att göra, innan det blir vinter..


Skorna är inte riktigt så ljusa som de ser ut.
Om någon är nyfiken kan jag meddela att jag hade ett par mörkblå halv-jeans på mig också.

I sann "dagens outfit"-anda borde jag väl tala om var allt är köpt.

Rutig blus: Kappahl
Linne: Ingen aning. Ullared? Ellos?
Skor: Skokanonen
Ring: Ihoplimmad av mig. (Material från etsy.)

2 kommentarer:

  1. Jättefint, syster. Men jag såg dig ju live då. :)
    Korall skulle jag kalla det.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...