lördag 11 augusti 2012

Niconico Nekomura Cats

Jag råkade göra en beställning från Strapya World idag. Eller, man kan nog inte kalla det "råkade", för jag har varit på väg i flera månader. =P

Framförallt, i alla fall från början, var det ett "kyl-djur" jag ville ha. De är nog bra att lägga mot kliande myggbett, och på pannan/ögonen när man har huvudvärk. Jag ville egentligen ha den lilla sälen, men den blev slutsåld medan jag velade om jag verkligen behövde den. =P
Sen velade jag om jag skulle köpa stora sälen eller lilla isbjörnen istället. Det blev lilla isbjörnen. =)

Men, innan jag hann beställa fick jag ett nyhetsmail från Strapya World, med bl.a. de här mobil-katterna! Aaah, så söta! ^___^


Först ville jag beställa setet med alla, men sen lugnade jag mig lite, och bestämde mig för att det fick räcka med de här två;

Mimi


Tora



Och eftersom det var Strapya World blev det såklart en del annat smått och gott också, men det kanske jag postar om när paketet kommer. =)
Men, det kan dröja ett tag.. När jag skulle beställa upptäckte jag att de precis började sin sommarledighet nu, och har stängt nån vecka. Och katterna är pre-order, så de tar ett tag till efter det. =/
Ja, ja, den som väntar på nåt gott.. ^-^

8 kommentarer:

  1. Isbjörn! :O
    Gillar hur du råååkar beställa grejer. :)
    Otroligt söta katter! Speciellt Tora, sitter så sött! Jag gillar iofs röda katter..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, sälen var ju slut! :O
      Men den här gången hade jag planerat råkandet länge!
      Jag veeet! Men jag är mest galen i Mimi. =)

      Radera
  2. Okej... :/
    Haha, tycker det är duktigt att kunna planera råkanden... :P
    Mimi är också söt! Kan du ha dem på mobilen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget fel på isbjörnar alltså! :O De är nog proffs på att kyla!
      Mm, visst är jag duktigt. =P
      Jag tror att det funkar, i alla fall.

      Radera
  3. Självklart! :P Fast Malte tycker inte om att frysa..
    Spännande då. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då tycker nog inte Malte om min isbjörn. =/
      Men han kanske vill hjälpa mig att döpa den sen? =)

      Radera
  4. Malte gillar nog din isbjörn, bara han slipper krama honom. :D
    Vill han säkert. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...