lördag 9 juni 2012

Mini Pets

Jag har blivit galen i ett gratis-app-spel på mobilen, som heter Mini Pets! Jag började spela 18 maj, och har spelat varje dag sen dess. De vill såklart tjäna pengar på spelet, så man kan köpa coins och gems (valuta i spelet) för riktiga pengar, men det har jag inga planer på, för rätt som det är tröttnar jag nog. =P
Det går ut på att ta hand om djur, skaffa fler djur, bygga ut för att få plats med fler djur och ungar till djuren, göra quests, och att tjäna pengar så man har råd med allt det. Men det är inte speciellt avancerat.
Man kan lägga till kompisar och besöka deras gårdar också, men av någon irriterande anledning så fungerar inte uppdateringen av kompisarnas gårdar, så de ser likadana ut hela tiden. Det är det enda negativa med spelet.

Här är min gård!
(Det går inte att zooma ut mer.)


Jag har fortfarande plats för några fler djur innan jag måste bygga ut igen.


Det här hörnet gillar jag. Det är helt "onödigt" eftersom byggnaderna bara är dekoration, men jag tycker det ser mysigt ut!


Pandorna är söta!


Älskar isbjörnarna också!


Varje djur har bara en rörelse. Isbjörnen skakar på sig ibland. ^_^


Man kan korsa vissa djur med varandra. 
Just nu väntar jag på resultatet av de här två. Undrar vad det kan bli..? =P


Och så har jag äntligen fått ihop tillräckligt många gems för att ha råd med en drake!
Det var ett av mina mål när jag började spela.
Nu måste jag bara få råd med en unge till den också. =)


Uppdatering:

Jag fick problem, och slutade spela. =(


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...