tisdag 29 maj 2012

USA-naglar

Jag målade min systers naglar lite amerikanska till cruisingen med amerikanare (amerikanska bilar) på 1 maj. Om jag skulle göra om det (och det är möjligt att jag gör) skulle jag göra fler och smalare ränder, och stämpla vita Konad-stjärnor istället för prickarna. Men jag tycker om det här också. =)


Jag använde:
Sally Hansen - Diamond Strength (underlack)
Gallery Colours - Electric Blue (blått)
Claudia - Hot Lava (rött)
Lovie Art Nail (vitt stripe-lack)
China Glaze - White On White (vita prickar)
Seche Vite - Dry Fast Top Coat (överlack)

Jag målade förresten hennes naglar igen nyligen. Jag fotade dem inte, men hon har dem på sin blogg. Det var hon själv som valde design och färger. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...